Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 343 yeni tanı olduğunu, hayatını kaybedenlerin sayısının 44’e çıktığını duyurdu.
Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şu bilgilere yer verdi: “Kaç kişi? 195 ülkede her gün bu soruluyor. Kayıplar versek de Türkiye için geç değil. Tedbir, artışın önünü kesebilir. SON 24 SAATTE toplam 3.952 test yapıldı. 343 yeni tanı var. 7 hastamızı kaybettik. Biri KOAH hastasıydı. Altısı ileri yaştaydı. Aldığımız tedbir kadar güçlüyüz.”
Bakan Koca’nın verdiği son bilgiyle, koronavirüsten hayatını kaybedenlerin sayısı 44’e, vaka sayısı da 1872’ye çıkmış oldu.


Vali Davut Gül’den Sultanbeyli’de Taziye Ziyareti
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI