Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, başkan yardımcıları, danışmanları, genel müdürleri ve birim müdürleriyle bir koordinasyon toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, Sultanbeyli’nin vizyon projelerle geleceğe taşınması ve insan odaklı hizmet anlayışıyla vatandaşların hayatına değer katılması hedefleri ele alındı.
Belediye Başkanı Ali Tombaş, toplantı sonrası yaptığı açıklamada, ilçenin gelişimine olan bağlılıklarını vurguladı. “Sultanbeyli’mizi vizyon projelerle ileriye taşırken, insan odaklı hizmet anlayışımızla hemşehrilerimizin hayatına değer katıyoruz. Hep birlikte ilçemizi her alanda kalkındırmak ve geliştirmek için canla başla çalışmaya kararlılıkla devam ediyoruz,” ifadelerini kullandı.
Bu toplantı, belediye yönetiminin kilit isimlerini bir araya getirerek, ilçenin geleceği için ortak bir vizyon oluşturulmasını sağladı. Başkan Tombaş’ın sözleri, sadece büyük ölçekli projelere değil, aynı zamanda yerel yönetimde insanı merkeze alan bir yaklaşıma da odaklandıklarını gösteriyor. Yönetim, stratejik planlama ve adanmış kamu hizmeti aracılığıyla vatandaşların yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.



SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı