Şemdinli ilçesine bağlı Tatlıca köyünde yaşayan Refik Töre, cilt hastası olarak dünyaya geldi. Havaların sıcak olduğu dönemde aşırı rahatsız olan Töre, düzenli olmasa da Ankara Numune Hastanesinde tedavisini sürdürüyor. Yakalandığı cilt hastalığının dünyada çok nadir görülen bir hastalık olduğunu belirten Töre, “Ben 29 yaşındayım. Bu şekilde insanlar bana farklı gözle bakıyorlar. Bazıları benim yüzümü görünce tiksiniyor. Nerdeyse midesi bulanıyor. Bende sokaklardan gelip geçince çok hızlı bir şekilde geçiyorum. Sağlık Bakanlığından ve hayırsever iş adamlarından tek isteğim, tedavi konusunda bana yardımcı olmalarıdır. Benim her türlü ihtiyacımla şimdi annem ve babam ilgileniyor. Onlar da ölse kim bakacak bana, nasıl yaşayacağım?” dedi.


SANCAKTEPE’DE SOKAK HAYVANLARI İÇİN SEVGİ DOLU BİR YUVA
BARAJLARDA DOLULUK YÜZDE 58.03’E YÜKSELDİ
GELECEĞİN SESİ MBA OKULLARI’NDAN YÜKSELİYOR: İKLİM VE GIDA GÜVENLİĞİ MERCEK ALTINDA!
BAŞKAN ALİ TOMBAŞ’TAN SULTANBEYLİ’YE BÜYÜK MÜJDE: 8 MAHALLEYE YENİ AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ YAPILIYOR
SULTANBEYLİ BELEDİYESİ ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
Karasu’ya Yeni Güzellik Salonu: Şirin Beauty Hizmete Açıldı
28 Yıllık Tecrübesiyle Güven ve Şefkat Yuvası Büyükçekmece Hayat Huzurevi