Güney Kore Sağlık Bakanlığı yeni tip corona virüsünün sebep olduğu Covid-19 hastalığına yakalananların yarısından fazlasının iyileştiğini açıkladı.
Euronews’in haberine göre, Kore Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi (KCDC) son yayımladığı açıklamada, ülkede 9 bin 583 kişinin Covid-19 olduğu, bunlardan 5 bin 33’ünün tamamen iyileştiği, 4 bin 398’inin halen hasta olduğu ve 152 kişinin yaşamını yitirdiğini bildirdi.


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı