Türkiye’nin ilk milli arabası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından tanıtıldı.
Erdoğan, yerli otomobil fabrikasının Bursa’nın Gemlik ilçesindeki TSK arazisine kurulacağını söyledi. 2022’de tüm Türkiye’de şarj altyapısı hazır olacak, yerli otomobilin seri üretimine de 2022 yılında geçilecek.
Yerli araçtaki aynalar ve kapı kolları ise büyük beğeni topladı.


İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI