Sağlık Bakanı Koca, Türkiye’de koronavirüsten yaşamını yitiren yeni kişileri duyurdu.
Koca şunları söyledi: “Yeni hayatlar kaybediyoruz. Vaka sayıları artıyor. Fakat mümkün olduğunca çok sayıda test yaptığımız unutulmamalı. Tedavi altına alınmış her hastayla, salgının önünü kesmiş oluyoruz. BUGÜN 9 YENİ VEFAT, 289 YENİ TANI VAR. Evimizde kalalım.”


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı