Sancaktepe Belediyesi, koronavirüs salgını nedeniyle evlerinden çıkamayan vatandaşlara 20 bin kitap dağıtımı başlatarak önemli bir sosyal projeyi hayata geçirdi.
Sancaktepe Belediyesi sosyal medya hesaplarından ‘evde kal,kitapsız kalma’ çağrısına uyan vatandaşlara ‘evlere kitap servisi’ uygulaması başlattı. Bu anlamlı ve güzel etkinliğe vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı