3. lig 1. grupta mücadele eden Sultanbeyli Belediyespor deplasmanda oynadığı Serikspor’a 2-1 mağlup oldu.
Serikspor’un golleri; Doğancan Aynacı (66. dk) ve Alican Tez’den (90+2 Penaltı) gelirken Sultanbeyli Belediyespor’un tek golü ise 50. dakikada Arda Hilmi Şengül’den geldi.
Sultanbeyli Belediyespor önümüzdeki hafta evinde Karaköprü Belediyespor’u ağırlayacak.


SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU