Covid 19 virüs salgınıyla mücadelede çalışmalarında sahada aktif olarak çalışan belediye işçileriyle bir araya gelen Başkan Büyükgöz, tüm çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutladı. Başkan...