İçişleri Bakanlığı, valiliklere gönderdiği genelge ile, yeni tip corona virüsünün yol açtığı covid-19 salgını nedeniyle pavyon, diskotek, bar ve gece kulüplerinin faaliyetlerini 16 Mart saat 10:00 iti...