Belediye Başkanımız Av.Şeyma Döğücü’nün başlattığı “HOŞGELDİN BEBEK” projesi kapsamında yeni doğan bebeklerin ailelerinin evlerine ziyaretler başladı. Hayata geçirdiği sosyal hizmetlerle farkındalık...