11 milyar dolara mal olan 426 kilometrelik İstanbul-Bursa-İzmir otoyolunun 192 kilometrelik son kesimi ve Türkiye’nin 10. şehir hastanesi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Bursa’nın Badırga Bölgesi’nde yapılan törenle hizmete açıldı. Mevcut yolu 100 kilometre kısaltan yeni otoban yıllık 3,5 milyar lira zaman ve yakıt tasarruf sağlayacak. Cumhurbaşkanı Erdoğan açılışın ardından otoyolu kendi kullandığı makam aracıyla test etti.


BAŞKAN ALİ TOMBAŞ ANKARA’DA ÜST DÜZEY TEMASLARDA BULUNDU
TÜMKON Heyetinden Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal’a Ziyaret
Sultanbeyli’de 1,5 yılda hayata geçirilen 50 proje belli oldu!
Başkan Tombaş detayları paylaştı: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 50 projenin toplu açılışını yapacak!
SULTANBEYLİ’DE TÜRKİYE YÜZYILI BULUŞMALARI COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan önemli açıklamalar
AK PARTİ SULTANBEYLİ 8. İLÇE KONGRESİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ