İBB, İstanbul’da ilk entegre dijital takip sistemiyle, Adalar’da bulunan 111 işletmenin organik ve ambalaj atıklarını kaynağında ayrıştıran bir sistemi hayata geçirdi.
İstanbul’a kazandırılan ‘Geleceğe Dönüş İstanbul” Projesi Tanıtım’ına katılan İBB Başkan Vekili Nuri Aslan, İstanbul’un tüketen değil üreten bir şehir olduğunu vurgulayarak, “Atık yönetimi, geri dönüşüm ve enerji üretimiyle sürdürülebilir bir İstanbul için çalışıyoruz. Bugün itibarıyla İstanbul Büyükşehir Belediyesi tesislerinde 2 milyon 600 bin kişinin elektriği üretilmektedir. Evsel atıklardan, tıbbi atıklardan ve endüstriyel atıklardan enerji üretmeye devam ediyoruz” dedi.


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı