6 Şubat Asrın Felaketi’nin yıl dönümünde Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, sosyal medya hesabından anlamlı bir video paylaştı. Paylaşımda, Sultanbeyli Belediyesi Sultanbeyli Arama Kurtarma Timi SAKUT’un 6 Şubat depreminde, ilk andan itibaren afet bölgesinde yürüttüğü arama kurtarma çalışmaları yer aldı.
Başkan Tombaş paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Acısını ilk günkü gibi hissettiğimiz Asrın Felaketi’nin üzerinden tam 3 yıl geçti. Hüznü ve umudu bir arada yaşadığımız o zorlu günlerde, inancını yitirmeden mucizelere vesile olan SAKUT ekibimize ve tüm arama kurtarma kahramanlarımıza sonsuz minnet duyuyorum.” dedi.


İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU