Pendikli liseli öğrenciler Çanakkale’ye giderek destanın yazıldığı tarihi yarımadayı ziyaret etti.
“18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü” münasebetiyle düzenlenen gezide öğrenciler tabyaları, abideyi ve savaş sahnelerinin canlandırıldığı mekanları inceledi. Gezinin sonunda ise şehitlikte dua ederek Çanakkale Savaşı’nda şehit olan kahraman Türk askerlerini yad ettiler. Pendik Belediyesinin İlçe Milli Eğitim iş birliğiyle düzenlediği geziye 6 okuldan 120 öğrenci ve 6 öğretmen katıldı.


Vali Davut Gül’den Sultanbeyli’de Taziye Ziyareti
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI