İçişleri Bakanlığı, valiliklere gönderdiği genelge ile, yeni tip corona virüsünün yol açtığı Covid-19 salgını nedeniyle pavyon, diskotek, bar ve gece kulüplerinin faaliyetlerini yarın saat 10:00 itibariyle geçici süreliğine durdurdu.
“Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri” olarak faaliyet yürüten ve vatandaşların çok yakın bir mesafede bir arada bulunarak hastalığın bulaşma riskini artıracağı, bu nedenle pavyon, diskotek, bar, gece kulüplerinin yarın saat 10:00 itibariyle geçici süreliğine faaliyetlerinin durdurulacağı belirtildi.


Çenberlitaş Börekçisi’nden Eğitime ve Çevreye Anlamlı Destek
Çenberlitaş Börekçisi’nden Eğitime ve Çevreye Anlamlı Destek
Vali Davut Gül’den Sultanbeyli’de Taziye Ziyareti
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK