İstanbul Fırıncılar Odası, ekmek fiyatına zam istedi.
Oda başkanı Erdoğan Çetin, bugün İstanbul Ticaret Odası binasında, valilik, Ticaret Odası ve Gıda Tarım İl Müdürlüğü yetkilileriyle bir araya geldi. Toplantının ardından konuşan Çetin, fiyata yüzde 20’lik zam talepleri olduğunu ifade etti.
Oda başkanı, maliyet hesaplarını dosya haline getirerek yetkililere teslim ettiklerini dile getirerek sürecin devam ettiğini, karar alınmadığını, dosyanın inceleneceğini dile getirdi.


SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU