AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, Genel Başkan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın partiye yeni katılan 31 belediye başkanı ile görüştüğünü bildirdi.
Özhaseki, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
“AK Partimize ailemize katılan 31 belediye başkanımızı, Milletin Adamı, Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile buluşturduk. Sayın Cumhurbaşkanımızın önderliğinde AK Parti ailemiz büyüyerek yoluna devam ediyor.”


Vali Davut Gül’den Sultanbeyli’de Taziye Ziyareti
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI