Gece yarısı geldiği büfede tabancayla vurulan A.C.Y (23) hayatını kaybetti. Büfe işletmecisi R.S (47) ile K.A (43) tutuklandı. Cinayet anı güvenlik kameralarına yansıdı.
Gemlik’te meydana gelen olay, A.C.Y (23), Küçükkumla Mahallesi’nde Abdullah Aslan Caddesi’ndeki büfeye gidip alkol almak istedi. Büfe işletmecisi olan R.S gece yarısı olması nedeniyle alkol satışının yasak olduğunu söyledi. Ardından çıkan tartışmada R.S masanın üzerindeki tabancayı alıp, A.C.Y’nin başına doğru ateş etti. A.C.Y kaçmaya çalışırken R.S ve K.A peşinden gidiyor. Ağır yaralanan A.C.Y kaldırıldığı Gemlik Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetti. R.S ve K.A gözaltına alındıktan sonra tutuklandı.


İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SANCAKTEPE’DE KARDEŞLİK VE DAYANIŞMA SOFRASI
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU