Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Marmara Nakliyeciler Terminali içerisinde ve çevresindeki düzenleme çalışmalarını yerinde denetledi.
İşletmesi, mülkiyet sahibi Gebze Belediyesi’ne geçen Marmara Nakliyeciler Terminali içerisinde ve çevresindeki düzenleme çalışmaları devam ediyor. Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, fen işleri müdürlüğüne bağlı ekiplerin nakliyeciler terminali çevresinde başlattığı kaldırım ve bordür çalışmalarını yerinde denetledi. Terminal çevresinde hatalı parklanma ve trafik aksamalarını önlemek amacıyla başlatılan çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini dile getiren Başkan Büyükgöz, “Nakliyeciler Terminalinden yararlanan esnaflarımızın ve şoför kardeşlerimizin konforlu şekilde hizmet alabilmeleri için başlatılan düzenleme çalışmalarında önemli aşamalar kaydedildi. Düzenleme çalışmalarını ekiplerimiz plan çerçevesinde en kısa sürede tamamlayacaklar. Bu vesileyle tüm esnaflarımıza hayırlı işler ve bereketli kazançlar dilerim” ifadelerini kullandı.


Vali Davut Gül’den Sultanbeyli’de Taziye Ziyareti
İstanbul Milletvekili Halis Dalkılıç için Hac dönüşü Çenberlitaş’ta program yapıldı
İSTANBUL’DA DERS ATÖLYELERİ’NDE MEZUNİYET HEYECANI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE ÖNEMLİ ETKİNLİK
İBB’DEN KESİNTİSİZ KÜTÜPHANE HİZMETİ
SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI