İlkem Gazetesi

ÖZEL- Sultanbeyli Zabıta Teşkilatı Güçlendi: Yeni Memurlar Göreve Başladı

ÖZEL- Sultanbeyli Zabıta Teşkilatı Güçlendi: Yeni Memurlar Göreve Başladı
04 Ağustos 2025 - 22:46

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, ilçenin huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla zabıta teşkilatına yeni katılan memurların göreve başladığını duyurdu. Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni memurlara başarılar dileyen Tombaş, vatandaş memnuniyetinin en önemli öncelikleri olduğunu vurguladı.

Başkan Tombaş, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Sultanbeyli’mizin huzuru ve güvenliği için yeni Zabıta Memurlarımız bugün itibarıyla göreve başladı. Hayırlı olsun! Vatandaşlarımızın memnuniyeti ve refahı olmazsa olmazımız. Bunun için daha da güçlendirdiğimiz zabıta teşkilatımızla sahadaki etkinliğimizi artıracağız.”

Yeni katılan memurların “hemşehrilere en iyi şekilde hizmet etme” yolunda büyük bir güç katacağını belirten Tombaş, “Yeni çalışma arkadaşlarımıza hoş geldiniz diyor, vazifelerinde muvaffakiyetler diliyorum.” sözleriyle iyi dileklerini iletti. Bu takviyeyle birlikte Sultanbeyli’de zabıta hizmetlerinin daha da etkinleşmesi hedefleniyor.

PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P
# TAKIMLAR O AV P

İlkem Gazetesi