İlkem Gazetesi

SULTANBEYLİ BELEDİYESİ’NDEN BİR HİZMET DAHA

SULTANBEYLİ BELEDİYESİ’NDEN BİR HİZMET DAHA
19 Ağustos 2025 - 18:01

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Sultan Korusu’nda ‘Koru Döner Büfe’nin açıldığını duyurdu.

Sultanbeyli Belediyesi lezzet duraklarına bir yenisini daha ekledi. Yeni açılan Koru Döner Büfesi, hem lezzetli hem de uygun fiyatlı seçenekleriyle vatandaşlara hizmet vermeye başladı.

SULTANBEYLİ KART’LA %20 İNDİRİM

Belediye Başkanı Ali Tombaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: “Lezzet duraklarımıza bir yenisini daha ekledik. Sultan Korusu’nda ‘Koru Döner Büfemiz’ artık hizmetinizde. Döner, hamburger ve köftenin yer aldığı büfemizle birlikte tüm ürünlerde Sultanbeyli Kart ile %20 indirim imkanımız var. Vatandaşlarımıza hayırlı olsun.” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
EN ÇOK KAZANANLAR
    EN ÇOK KAYBEDENLER
      EN ÇOK İŞLEM GÖRENLER
        BUGÜN 1000TL NE OLDU?
        • -

          BORSA

        • -

          DOLAR

        • -

          EURO

        • -

          ALTIN

        KUR ÇEVİRİCİ

        Para Birimi

        Çevrilecek Para Birimini Seçin

        İlkem Gazetesi