İBB Başkanvekili Nuri Aslan, yeni açılan metro hattının İstanbullulara 9 gün boyunca ücretsiz olacağını müjdeleyerek, “Bugün açılışını yaptığımız hattın hikayesi de hizmet mücadelemizin en büyük örneklerinden biridir. Bakın, 2017 yılında ihale edilen bu proje finansman yetersizliği yüzünden, yani o dönemki belediye başkanlığı, o dönem İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ni yönetenler para bulamadığı için bu hattın imalatını durdurmuşlardı. İhaleyi yapmışlar, şantiye binasını kurmuşlar; o da tüm sürecin yüzde dördüne geliyor. Yani neredeyse hiç başlamamışlar. Ama ne oldu? 2019 yılında bir babayiğit, bir kez de değil tam üç ay içinde iki kez İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçildi. 2020 yılında bu milletin harcadığı para boşa gidemez dedi, her şeye sahip çıktı ve çalışmaları yeniden başlattı. Önümüze engeller çıkarıldı; dış finansman talebimiz tam bir buçuk yıl onaylanmadı ve ötelendi. Yani bu hattın açılması aslında ötelendi. Ama her şart ve koşulda milletine hizmet etmeyi ibadet bilen bizler, Ekrem İmamoğlu’nun yol arkadaşları, durmadan çalışmaya devam ettik. 2025 yılında artık hat bitme noktasına geldiğinde, bir buçuk yıl sonra imzayı attılar. Ve biz bu parayı hızlıca yurt dışından ve yurt içindeki bankalardan bulduk. Ancak bu parayı beklerken peki biz durduk mu? Asla durmadık! Bizi kimse yolumuzdan şaşırtamaz, durduramaz. Bizim yolumuz kapanmaz; çünkü bizim şiarımız, inancımız millete hizmet etmek. Millete hizmet edenlerin yolu asla kapanmaz. Öz kaynaklarımızla çalışmaya devam ettik” şeklinde konuştu


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
BİRLİKTE SPORA HİÇBİR ENGEL YOK!
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı
Muş Dernekler Federasyonu Resmen Kuruldu