Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “61 yaşında erkek bir hastamızı kaybettik. Hasta sayımız 191’e ulaştı” dedi.
Sağlık Bakanı Koca, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “61 yaşında erkek bir hastamızı kaybettik. Kendisine Allah’tan rahmet diliyorum. Bugün sonuçlanan testler, tedbirlerin çok zorunlu olduğunu gösteriyor. Tanı konup tedavilerine başlanan 93 yeni vakamız var. Hasta sayımız 191’e ulaştı. Riskin önünü birlikte keselim” dedi.


SARAÇHANE’DE FETİH COŞKUSU!
APLAK GÖREVİNE BAŞLADI
SULTANBEYLİ METROSUNA KAVUŞTU
İBB, KURBAN BAYRAMI’NA HAZIR
İETT, 2 YAVRU KEDİYİ KURTARDI
Luxara Aksesuar Başakşehir’de Kapılarını Açtı